סיכום ביניים: ₪0
אמריקן אקספרס משיקה קמפיין המירוץ לטבעת הזהב
מחיר:
תיאור מוצר
אמריקן אקספרס משיקה ממש בדקות אלה קמפיין פייסבוק וסלולר באמצעות משרד הדיגיטל רבי אינטראקטיב לקראת סיבוב ההופעות של להקת דפש מוד המתחיל בישראל
קמפיין "המירוץ לטבעת הזהב" של אמריקן אקספרס מושק לקראת סיבוב ההופעות העולמי של להקת דפש מוד המתחיל בישראל ובמסגרתו מתמודדים קבוצות של 4 חברים על סיום המירוץ וזכייה בכרטיסים לטבעת הזהב ולמפגש VIP עם חברי הלהקה.
"המירוץ לטבעת הזהב" הינו מירוץ על זמן כאשר המשתתפים יוצרים קבוצות של 4 חברים ומתמודדים מול קבוצות אחרות על סיום המירוץ באופן המהיר ביותר.
גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב על השקת הקמפיין "חיפשנו קונספט שיאפשר משחק קבוצתי ומשותף של חברים יחד עם שימוש נכון בתוכן. הנתונים הגבוהים של שימוש בפייסבוק מהסלולר מכריחים היום כל מותג לאפשר השתתפות גם מהסלולרי. מותגים משקיעים בפעילויות פייסבוק וקמפיינים ושוכחים שקהל היעד כבר לא משתמש במחשב האישי כמו פעם, לכן יחד עם חשיבות הזמן במירוץ היה חשוב לאפשר השתתפות במירוץ מהסלולר ומכל פלטפורמה באופן נוח גם בתנאי חוץ כדוגמת נסיעה באוטובוס או שופינג בקניון הומה אדם."
קמפיין "המירוץ לטבעת הזהב" של אמריקן אקספרס מושק לקראת סיבוב ההופעות העולמי של להקת דפש מוד המתחיל בישראל ובמסגרתו מתמודדים קבוצות של 4 חברים על סיום המירוץ וזכייה בכרטיסים לטבעת הזהב ולמפגש VIP עם חברי הלהקה.
"המירוץ לטבעת הזהב" הינו מירוץ על זמן כאשר המשתתפים יוצרים קבוצות של 4 חברים ומתמודדים מול קבוצות אחרות על סיום המירוץ באופן המהיר ביותר.
גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב על השקת הקמפיין "חיפשנו קונספט שיאפשר משחק קבוצתי ומשותף של חברים יחד עם שימוש נכון בתוכן. הנתונים הגבוהים של שימוש בפייסבוק מהסלולר מכריחים היום כל מותג לאפשר השתתפות גם מהסלולרי. מותגים משקיעים בפעילויות פייסבוק וקמפיינים ושוכחים שקהל היעד כבר לא משתמש במחשב האישי כמו פעם, לכן יחד עם חשיבות הזמן במירוץ היה חשוב לאפשר השתתפות במירוץ מהסלולר ומכל פלטפורמה באופן נוח גם בתנאי חוץ כדוגמת נסיעה באוטובוס או שופינג בקניון הומה אדם."
הוסף ביקורת