סיכום ביניים: ₪0
איקאה ישראל משיקה את קטלוג 2014
מחיר:
תיאור מוצר
איקאה ישראל משיקה את קטלוג 2014
הנושא המרכזי השנה: "Living with children"- לאחר מחקר מקיף, איקאה מציגה קטלוג שכולו השראה, רעיונות עיצוביים וטיפים לפעילויות השונות בחיי היומיום עם ילדים
איקאה מורידה גם השנה את מחיר המוצרים בכ- 3% בממוצע, ומתחייבת שלא להעלות מחירים בשנה הקרובה
רשת איקאה ישראל משיקה את הקטלוג לשנת 2014, ה-14 במספר, תחת הכותרת: "Living with children" (לחיות עם ילדים). בקטלוג ניתן למצוא השראה, רעיונות עיצוביים וטיפים לפעילויות השונות בחיי היומיום ובמיוחד לחיים עם ילדים, המבוססים על מחקר מקיף שערכה, בנושא "משחק בקרב הורים וילדים". על בסיס המסקנות מהמחקר ומהידע שצברה איקאה לאורך השנים, פיתחה מגוון מוצרים פונקציונאליים ובטוחיםֱ, אשר תומכים בכל שלבי ההתפתחות של ילדים ומאפשרים לבית להיות מגרש המשחקים החשוב ביותר בעולם.
הקטלוג עצמו יופץ ל- 1.395 מיליון בתי אב בישראל, בהשקעה של כ- 7.5 מיליון ש"ח. מגוון הרהיטים והאביזרים בחנות עומד השנה על כ- 7,500 מוצרים, מתוכם – 1,704 פריטים המוצגים בקטלוג.
בנוסף, לקוחות איקאה יוכלו גם השנה ליהנות מהוזלת מחירי המוצרים, שירדו בשיעור של כ- 3% בממוצע, וזאת למרות גידול של 1.5% בעלויות השינוע, גידול של 1% בעלויות הייצור והעלאת המע"מ בשיעור של 1%.
שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "מאז כניסתה של איקאה לישראל ב-2001 היא פעלה להוריד מחירים לאורך השנים ומאז ועד היום ירדו מחירי הפריטים בשיעור של 14% בממוצע. גם בשנה זו למרות השינויים בכלכלה ובתנאי השוק, תוזיל איקאה את מחירי המוצרים בממוצע של 3% ותמשיך להבטיח את מחירי המוצרים לשנה הקרובה כפי שמצוין על גבי הקטלוג. יצוין כי מחירי הקטלוג תקפים למשך שנה שלמה".
דוגמאות למוצרים שמחירם ירד בשנת 2014
המוצר
|
מחיר בקטלוג 2013
|
מחיר בקטלוג 2014
|
IKEA 365+ סיר עם מכסה 5 ליטר פלדת אל-חלד
|
95
|
85
|
HENSVIK ארון בגדים 75x174 לבן כולל מוט לתליית בגדים ושני מדפים מתכווננים
|
745
|
645
|
MOLGER יחידת מדפים ר'37xע'37, ג' 140 ס"מ ליבנה
|
375
|
295
|
TORBJORN כיסא מסתובב שחור
|
275
|
195
|
CIRKUSTALT אוהל לילדים
|
125
|
95
|
הנושא המרכזי: Living with children- פתרונות חכמים לשדרוג זמן האיכות של הורים וילדים
מחקר מקיף שערכה איקאה העולמית בקרב 11,000 משפחות ב 25 מדינות מלמד שתי תובנות מרכזיות על התנהגות חיי המשפחה בבית והקשר בין הורים לילדיהם: התובנה הראשונה והבסיסית ביותר היא שילדים רוצים לבלות עוד זמן עם הוריהם ללא קשר לסוג הפעילות ומיקומה והפעילויות היומיומיות הרגילות שהורים עושים עם ילדיהם הן הפעילויות הזכירות ביותר.
מהמחקר עולה כי יותר מ-33% היו רוצים שהוריהם ישחקו איתם יותר. גם ההורים (71%) ציינו שהיו רוצים לבלות עוד זמן עם ילדיהם. בנוסף, 45% מההורים שנשאלו ציינו כי הם מרגישים שאין להם מספיק זמן לבלות עם ילדיהם, למרות ש- 83% מההורים ציינו שהם אוהבים לעשות זאת. אולם, גם כשהורים (26%) מוצאים זמן להיות עם ילדיהם הם מרגישים מתוחים מידי מכדי ליהנות מהמשחק.
תובנה שנייה שעלתה מהמחקר היא שילדים אוהבים ליטול חלק בעולם הפעילויות של המבוגרים, מבישול וסידור שולחן ועד מיון ומחזור פסולת, כשדווקא המשימות הפשוטות והיומיומיות מהעולם הזה, הן אלו שתורמות להתפתחותם של הילדים. על פי המחקר, 53% מהילדים היו רוצים לבלות זמן בבישול ואפייה במטבח עם הוריהם ואילו 41% מההורים ציינו כי הם משלבים את ילדיהם בבישול ואפייה, כדרך לקדם את היצירתיות שלהם.
לדברי גבאי, "המחקר מלמד אותנו שהשהות בבית עם ילדים, שנמצאים בו הרבה יותר זמן מבעבר, הופכת להיות משמעותית יותר מבחינת בטיחות, נוחות וחוויה משפחתית. על רקע המאפיינים הללו והרצון שלנו לתת מענה אמיתי למשפחות מגוונות בעלות צרכים שונים, אנו משיקים קטלוג שכולו השראה, רעיונות עיצוביים וטיפים לפעילויות השונות בחיי היומיום בבית שיש בו ילדים".
דוגמאות למוצרים חדשים בקטלוג
- LANGOR וילון 2 יח' 145x300 לבן/אדום/שחור- הגיע השבוע- 195 ש" ל- 2 יחידות
אודות איקאה
רשת איקאה העולמית כוללת 343 חנויות ב-44 מדינות. מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ -27.5 מיליארד יורו בשנה שהחלה ב- 1.9.2011 והסתיימה ב- 31.8.2012. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 776 מיליון צרכנים. אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים – קטלוג איקאה מודפס השנה ב- 212.5 מיליון עותקים לעומת 212 בשנה הקודמת, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך. ההעתקים מופקים ב- 30 שפות וב- 66 מהדורות המופצות בו זמנית, ב- 44 מדינות ברחבי העולם. בישראל פועלת הרשת מאז אפריל 2001 באמצעות שתי חנויות: במחלף פולג בנתניה, חנות ששטחה 25,000 מ"ר שנפתחה מחדש ב-6.3.2012. ובמתחם מעוין שורק בראשון-לציון, חנות ששטחה 34,000 מ"ר, אשר נפתחה במרץ 2010. בשתי החנויות יחד מאז פתיחת הרשת ביקרו למעלה מ- 30 מיליון מבקרים.
הוסף ביקורת