סיכום ביניים: ₪0
איקאה מתחדשת: משיקה מחלקת ילדים בעיצוב חדש ומוסיפה קטגוריית מוצרים חדשה לילדים
מחיר:
תיאור מוצר
איקאה מתחדשת: משיקה מחלקת ילדים בעיצוב חדש ומוסיפה קטגוריית מוצרים חדשה לילדים בגילאי 8-12 שנים בעקבות מחקר רחב היקף על התפתחות ילדים וחשיבות המשחק
כחלק ממהלך בינלאומי של הרשת העולמית, איקאה ישראל משיקה בימים אלו מחלקת ילדים בעיצוב חדש ומוסיפה קטגוריית מוצרים חדשה לילדים בגילאי 8-12 שנים.
המהלך העולמי הוא תולדה של תוצאות מחקר רחב היקף, Play Report, שערכה איקאה העולמית בקרב 8,000 הורים ו-3,000 ילדים בגילאי 7-12 ב- 25 מדינות ואשר נסב סביב סוגיות בחיי משפחה, התפתחות ילדים וחשיבות המשחק. על בסיס מסקנות המחקר ומהידע שצברה לאורך השנים בתחום הילדים יצרה איקאה אסטרטגיה מקיפה לשילוב ילדים בכל סיטואציות החיים בבית הכוללת בין היתר את קטלוג 2014 שהופק השנה תחת הנושא המרכזי "Living with children" וקידום הנושא כהעדפה מרכזית בשנים הקרובות. בנוסף, החלה מהלך להטמעת תובנות המחקר בעיצוב חדש למחלקת הילדים בחנויות והוספת מגוון מוצרים חדש וייעודי שיענה על צרכי קבוצות הגיל השונות.
שלומי גבאי, מנכ"ל רשת איקאה ישראל: "למשפחות עם ילדים יש צרכים רבים, מעט זמן, תקציב מוגבל ומעט מידי מקום לפיכך הם נדרשים לפתרונות חכמים. איקאה פיתחה לאורך השנים מגוון מוצרים פונקציונאליים ובטוחים, אשר תומכים בכל שלבי ההתפתחות של ילדים ומאפשרים להפוך את הבית להיות מגרש המשחקים החשוב ביותר בעולם. המחקר העולמי הוא אחד המחקרים הגדולים ביותר שנעשה אי פעם והוא מהווה למעשה קרש הקפיצה שהניע את תהליכי השינוי האחרונים בכל הקשור לקטגוריית הילדים באיקאה"
ילדים מעדיפים לשחק עם חברים
המחקר מעלה ממצאים כגון: 45% מההורים העידו כי אין להם זמן לשחק עם הילדים, לעומת 55% מההורים שטענו שיש להם זמן אבל אין זה זמן איכות. 26% מההורים טענו שגם במהלך זמן המשחק הם טרודים בעניינים אחרים (עבודה בעיקר). 72% מההורים טענו כי על זמן המשחק עם הילדים להיות "חינוכי". בהתייחס לחתך גילאי 8-12, התובנות המרכזיות שהמחקר מעלה הן שילדים בגילאים אלו אינם רואים עצמם כילדים ורוצים "לנהל" את זמנם ופעילותם בעצמם.
"כחלק מהשינוי בסיטואציית החיים, הבית הופך למגרש המשחקים החדש ומתוך כך יש צורך להצגת פתרונות פונקציונאליים, חכמים, בטוחים, מעוצבים לחיים עם ילדים בכל חללי הבית, אומר אבי בר ששת, סמנכ"ל מגון המוצרים ברשת איקאה ישראל: אם עד היום, איקאה העניקה מענה מקיף לגילאי 0-7, כיום הרשת מרחיבה את מגוון הפתרונות גם לגילאי 8-12 והעיצוב החדש של המחלקה יחד עם המגוון החדש עונה למעשה על צרכיהם."
מחלקת הילדים מתחדשת:
איקאה חילקה את מבנה מחלקת הילדים בחנות שיתאים גם לפלח הגילאים החדש 8-12, וחילקה אותו לשלוש קטגוריות גיל מרכזיות: 0-2 (תינוקות), 3-7 (פעוטות/ילדים), 8-12 (ילדים /בני נוער צעירים). כשהתכנון במחלקה עבור הקבוצה האחרונה, נעשה מנקודת מבטו של ילד שמקבל החלטה עבור עצמו. כל אזור הרלוונטי לכל קבוצת גיל מרכז את כלל הפונקציות לגיל זה: טקסטיל, אבזרים, תאורה כשהאזורים המשותפים במחלקה הינם: אחסון, משחק וצעצועים רכים, הרלוונטיים לכל הגילאים. כשבתוך כך נעשתה התאמת החדרים לסיטואציית חיים וצרכים עכשוויים.
"בבואנו לעצב את מחלקת הילדים החדשה יישמנו למעשה את ממצאי המחקר". אומרת ענבר אדדי, מעצבת ראשית רשת איקאה ישראל, "כך למשל הוספנו חדרי השראה לחתך הגילאים החדש ויצרנו הפרדה ברור בין שלושת הקבוצות 0-2, 3-7, 8-12. נושא הבטיחות, שהמחקר העלה כי הוא נמצא בעדיפות עליונה אצל ההורים, קיבל ביטוי באמצעי הבטיחות בתצוגה ובמוצרים נגישים לעין. זאת ועוד, המחקר העלה כי 93% מההורים הסכימו כי משחקי יצירה מהווים גורם חיוני להתפתחות הילדים אך 71% טענו שאינם יודעים איך וכיצד לעודד את היצירתיות הזו שבהם. מתוך תובנה זו צמח הרצון ליצור בעיצוב החדש מקום מעורר השראה הן להורים והן לילדים באמצעות צבעים, ריהוט ומשחקים שמעודדים התנסות ואשר משקפים בצורה ישירה את סיטואציית החיים בבית"
מגוון מוצרים ייעודי
בהתאם לחלוקה ולשינוי במבנה המחלקה, איקאה פיתחה מגוון מוצרים ייעודי שיענה על צרכי כל קטגוריה: גילאי 0-2 מתאפיינים בבחירת פריטים תוך התייחסות לפרמטרים הכי חשובים עבורם "בטיחות" ו"בריאות". עבור גילאי 3-7, משחק הוא הדרך שלהם ללמוד, להתפתח ולגבש את זהותם והבית מהווה עבורם את "מגרש המשחקים" החשוב והבטוח ביותר וכמקום בילוי של כל המשפחה בפעילויות יומיומית. בקבוצת גילאי 8-12, גיל 8 הוא הגיל בו מתגבשת הזהות האישית- "מי אני?" עיצוב החלל מתבצע ע"פ הזהות האישית כשילדים בגילאי 8-12 עדיין אוהבים לשחק. ולכל אחת מן הקטגוריות פותח מגוון ייעודי.
אודות איקאה
רשת איקאה העולמית כוללת 348 חנויות ב-42 מדינות. מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ -29.2 מיליארד יורו בשנה שהחלה ב- 1.9.2012 והסתיימה ב- 31.8.2013. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 775 מיליון צרכנים. אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים – השנה הודפסו 212 מיליון קטלוגים ברחבי העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך. בישראל פועלת הרשת מאז אפריל 2001 באמצעות שתי חנויות: במחלף פולג בנתניה, חנות ששטחה 25,000 מ"ר שנפתחה מחדש ב-6.3.2012. ובמתחם מעוין שורק בראשון-לציון, חנות ששטחה 34,000 מ"ר, אשר נפתחה במרץ 2010. בשתי החנויות יחד מאז פתיחת הרשת ביקרו למעלה מ- 32 מיליון מבקרים.
מוצרים חדשים לדוגמא במגוון 8-12:
ORDNA מיני שידת 5 מגירות 26*33*52 ס"מ ורוד.
פתרון מושלם לאחסון דפים בגודל A3 וA4 כמו גם תמונות, עפרונות, טושים ואבזרים קטנים. ניתן להפוך את המגירות; שתי דוגמאות שונות מהצדדים הקצרים.
|
65 ₪
|
ORDNA מיני יחידת 2 מגירות 22*26 נייר/ורוד.
מקום מושלם לאחסון עטים, עפרונות ואביזרים קטנים. ניתן להפוך את המגירות; שתי דוגמאות שונות מהצדדים הקצרים.
|
19 ₪/ יח'
|
SPRIDA ספוט לד אדום/שחור.
הספוט יוצר אווירה מהנה וגורם לילדכם להרגיש במרכז הבמה.
נורות LED צורכות עד 85% פחות אנרגיה ותוחלת חייהן ארוכה פי 20 מזו של נורות ליבון. תוכלו להטות את האור לכל כיוון. משמש גם כמקרן. ילדכם יכול להחליף תמונות בקלות ולהקרין אותן על הקירות. אין צורך בהרכבה.
|
195 ₪
|
LJUSNING מסגרת עם תאורת לד, קוטר 24 ס"מ, לבן.
המסגרת עם תאורה דקורטיבית יוצרת אווירה ייחודית ונעימה בחדר. נורות LEDצורכות עד 85% פחות אנרגיה ותוחלת חייהן ארוכה פי 20 מזו של נורות ליבון. קל משקל וקל לתלייה מהחורים הקדוחים בגב גוף התאורה.
|
95 ₪
|
UPPVISA לוח מודעות, סט של 2 שחור/ירוק.
לוחות מודעות בצורות וצבעים שונים בועת שיחה ירוקה וחץ שחור. ילדיכם יכולים לתלות ציורים שהכינו ותמונות אהובות על לוח המודעות באמצעות סיכות
|
59 ₪
|
RETSAM תווית לדלת מבחר עיצובים 4 יחידות.
תוויות צבעוניות לדלת עם הדפסים משני הצדדים. סך הכל 8 דוגמאות שונות. ניתן לתלות בצידה החיצוני של הדלת או על וו של ארון כדי להעביר הודעות או מסרים שונים. תוכלו לכתוב על התוויות לדלת וכך להפוך אותן לתוויות אישיות.
|
7 ₪/ 4 יח'
|
RYMMA כרית נוי עם סרט דקורטיבי 50*30 ס"מ חד-קרן שחור/לילך.
|
45 ₪
|
GIVMILD שמיכה 180*120 ס"מ אפור.
עשוי בד פליז: שומר על צורתו לאורך זמן רך וקל לטיפול. מתאים ככיסוי מיטה ושמיכה. בד רך נעים למגע וחלק.
|
79 ₪
|
CHARMERANDE וילון עם סרט קשירה 300*120 ס"מ, לב ורוד בהיר
|
125 ₪
|
FLINGA שטיח, סיבים קצרים 80 ס"מ שחור.
השטיח העגול מקושט בתחרה לבנה ודוגמת פרח על רקע שחור ויוצר אווירה ייחודית בחדר הילדים. . גב מלטקס.
|
59 ₪
|
TISSLA כילה למיטה, גובה 240 ס"מ.
כילה למיטה יוצרת אווירה של חדר בתוך חדר.
|
95 ₪
|
הוסף ביקורת