תיאור פריט
למעלה מ 7000 איש השתתפו בתערוכת היין Wine Jerusalem
שביעות רצון גדולה בקרב מארגני תערוכת היין הכשר הגדולה בירושלים 'Wine Jerusalem' השלישית, למעלה משבעת אלפים משתתפים ביקרו בשני ימי התערוכה, טעמו יינות חדשים, השכילו בסדנאות יין מקומיות ופגשו את הייננים החתומים על יצירות היין הכשר הטובות בעולם.
כבר שלוש שנים שחברת א.א פיופ הירושלמית מרכז היין הכשר הגדול והמוביל בישראל יוזמת ומפעילה את תערוכת היין המדוברת ביותר בארץ. התערוכה שזכתה בשנים הקודמות לשבחים רבים מפי אנשי המקצוע המובילים בישראל בתחום יין, לא אכזבה גם הפעם והייתה מושקעת ומרהיבה. מגוון יינות ישראליים, משקאות אלכוהול ופיתוחים חדשים בתחום היין הוצגו ונפתחו לקהל האנין. כך למשל, כיכב בתערוכה להיט מבטיח ה"ערקינו", משקה שיכר אניס, "ערק" חדש ומוגז, מוצר שנולד מספר ימים לפני התערוכה.
בערב הראשון, בשלב מסוים, נסגרו שערי התערוכה בפני משתתפים חדשים, עת הגיע המקום לתפוסה מקסימלית. אך אל דאגה, האורחים שנאלצו להמתין הוכנסו לבסוף. חנות יין גדולה שפעלה במרכז המתחם הציעה את כל היינות המוצגים בתערוכה במבצע מכירות של "הבקבוק השני בחצי המחיר". היקבים השונים הפעילו בכל שעה עגולה סדנאות פתוחות לקהל שחשפו את שלל התוצרת החדשה מיבול הבקבוקים של 2014.
"הפעם השלישית כבר מחייבת", אומר מנחם קפלן מנכ"ל חנות היין הגדולה בישראל א. א. פיופ, "לכן, התרגשנו לפגוש את עם ישראל וגם תיירים מחו"ל, שעצרו את שגרת יומם כדי להכיר את מיטב תוצרת היין החדשה. אני שמח שהיקבים הצליחו לרתק את האלפים ביינות מצוינים, פגשנו צרכני יין חדשים וותיקים. ב"ה, הצלחנו לספק מענה בתערוכה איכותית המותירה בחך טעם של עוד..."
קרדיט צילום: בועז בן ארי
שביעות רצון גדולה בקרב מארגני תערוכת היין הכשר הגדולה בירושלים 'Wine Jerusalem' השלישית, למעלה משבעת אלפים משתתפים ביקרו בשני ימי התערוכה, טעמו יינות חדשים, השכילו בסדנאות יין מקומיות ופגשו את הייננים החתומים על יצירות היין הכשר הטובות בעולם.
כבר שלוש שנים שחברת א.א פיופ הירושלמית מרכז היין הכשר הגדול והמוביל בישראל יוזמת ומפעילה את תערוכת היין המדוברת ביותר בארץ. התערוכה שזכתה בשנים הקודמות לשבחים רבים מפי אנשי המקצוע המובילים בישראל בתחום יין, לא אכזבה גם הפעם והייתה מושקעת ומרהיבה. מגוון יינות ישראליים, משקאות אלכוהול ופיתוחים חדשים בתחום היין הוצגו ונפתחו לקהל האנין. כך למשל, כיכב בתערוכה להיט מבטיח ה"ערקינו", משקה שיכר אניס, "ערק" חדש ומוגז, מוצר שנולד מספר ימים לפני התערוכה.
בערב הראשון, בשלב מסוים, נסגרו שערי התערוכה בפני משתתפים חדשים, עת הגיע המקום לתפוסה מקסימלית. אך אל דאגה, האורחים שנאלצו להמתין הוכנסו לבסוף. חנות יין גדולה שפעלה במרכז המתחם הציעה את כל היינות המוצגים בתערוכה במבצע מכירות של "הבקבוק השני בחצי המחיר". היקבים השונים הפעילו בכל שעה עגולה סדנאות פתוחות לקהל שחשפו את שלל התוצרת החדשה מיבול הבקבוקים של 2014.
"הפעם השלישית כבר מחייבת", אומר מנחם קפלן מנכ"ל חנות היין הגדולה בישראל א. א. פיופ, "לכן, התרגשנו לפגוש את עם ישראל וגם תיירים מחו"ל, שעצרו את שגרת יומם כדי להכיר את מיטב תוצרת היין החדשה. אני שמח שהיקבים הצליחו לרתק את האלפים ביינות מצוינים, פגשנו צרכני יין חדשים וותיקים. ב"ה, הצלחנו לספק מענה בתערוכה איכותית המותירה בחך טעם של עוד..."
קרדיט צילום: בועז בן ארי
הוסף ביקורת